It´s a Beautiful Day...
Publicerad:

Vilken fantastisk vinterdag det har varit idag! Efter väldigt lite nattsömn, vaknade jag av den strålande solen och såg en klarblå himmel. Termomentern visade +2,8 grader. Min första tanke var UT! Passa på att andas in vårluften... Efter några misslyckade försök att få med oss vänner ut på grillning, åkte Boas och jag ensamma ut till Boas fars sommarstuga. Vi grillade korv och drack varm choklad och njöt i solen! Jag verkligen älskar dessa dagar och hoppas det kommer fler soliga vinterdagar! Här är några bilder från Boas och min dag i stugan :-)


Snö snö snö...


Det kommer nog dröja några veckor innan Boas och jag kommer in i vår Sovstuga...


Boas passar på att skotta snö från taket...


Varm choklad i vintersolen, det är kanske det bästa som finns!


Korvgrillning i snön


Vintervy över Falmarksforsen, utanför Skellefteå...

Nu: Kolla på Mello Pello...

    Taggar:


   elin

ååhh va härligt :)


2011-02-26 / 22:11:43
Blogg: http://rutenfem.blogg.se/


   Veronica

utrolig koselige bilder :) dette minner meg om familiens hytte oppå fjellet hjemme i Norge. Jeg bor for tiden i England. ble nesten hjemsyk av disse bildene. Ha en kjempefin dag :)


2011-02-27 / 11:14:40
Blogg: http://ihavedreams.blogg.no





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: