Big Brother Sverige!
Publicerad:

Ingen har väl missat att Big Brother har börjat igen på TV11. Tro det eller ej, men jag älskar det programmet! Efter den första säsongen (år 2000) var jag besatt. Jag har inte sett alla säsonger, men de flesta. Big Brother är underhållning på hög nivå (eller egentligen är det underhållning på sååå låg nivå att det blir galet roligt) Nu sitter jag bänkad varje kväll och jag skrattar åt galningarna i huset. Jag skrattar så jag ligger dubbelvikt och tårarna sprutar. En del av mig tycker förståss att prgrammet är tragiskt, ge massa sprit till ungdomar och låta dem göra bort sig i direktsändning, är kanske inte så klokt.... men... det spelar ingen roll. Jag kan inte låta bli att skratta åt dem.

Jag måste ju erkänna en sak nu när jag ändå är inne på Big Brother. År 2002 sökte även jag in till Big Brother, men jag gissar att jag är för Vanlig för det programmet :-) När jag ändå skriver om dokusåpor kan jag även berätta att jag år 2005 var på "audition" för "Sveriges Värsta Bilförare". Som tur var, så var jag nyinflyttad till Skellefteå då, och kunde inte följa kontraktet som Tv4 ville att jag skulle skriva på, så det blev ingenting utav (Vilket jag är himla glad för, annars hade jag ju blivit tvingad att köra bil....)

Nu: köpa Big Brother TV, så jag kan följa dem dygnet runt!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: