2 dagars...
Publicerad:

Det är inte ofta man blir bjuden på middag, hos samma vänner, två dagar i rad! Igår kväll var Boas och jag bjuden hem till Julia & Samuel, på middag. Då serverades min absoluta favoritsoppa, kantarellsoppa med ädelost. Supergod! Efterrätten visade sig vara den Lemonpie, som jag har hört är sååå god, men aldrig tidigare smakat. Och god var den! Jag som inte får äta sötsaker på veckorna, kunde inte stå emot denna paj och valde att ta två bitar!

Jag hade även turen att bli bjuden på middag hos dem ikväll igen. Boas jobbar, och de skulle ha middagsbjudning för fler vänner, så då blev jag bjuden på ännu än god middag. Denna gång en marockansk gryta. Smaaarrrigt! Julias ljuvliga semla hoppade jag, ledsamt nog, över. Efter gårdagens "fusk" så blev jag straffad ikväll istället... :-(

Nu är jag nyss hemkommen. Sitter i soffan och glor på Let´s dance och smuttar på ett glas vatten. I helgen har vi inget planerat. Storstädning har stått på mitt schema i ca. 2 månader, men än så länge har det inte blivit av, så storstädning imorgon kanske... (det behövs verkligen!)

Nu: slappa...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: