Jag har fått...
Publicerad:

Gissa om jag har blivit uppvaktad denna veckan. Tror jag har fått presenter varje dag faktiskt...

1. Träningskläder eller p-kort på sportaffärer.
2. Simkort på Eddahallen
3. Träningskort (på Eddahallen, Friskvårds eller nått annat träningscenter)
4. 2 st. stående fönsterlampor från Coop. (Vita cylindrar med många små hål i för 249kr/st)
5. 3-bens stativ till kameran
6. Silverringar med strass från Ur & penn strlk. 17 och 18
(inte riktigt men massa andra fina smycken)
7. Kak-, bak- och receptböcker
9. P-kort på Ansiktsbehandling/ massage/ fotvård eller liknande behandling
10. Tidningsprenumerationer
(Inredningstidningar, Amelia eller annan bra tidning...)
11. P-kort i klädesbutiker

Förutom allt jag strukit över ovan, så har jag fått lite annat smått och gott. Bland annat fick jag "The Slanket" av Boas :) Alltså en filt med ärmar! Perfekt att ha på sig i soffan alla kalla höst och vinterkvällar!



 The Slanket

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: