Dagens höjdpunkt!
Publicerad:

Jag vet att jag är urusel på att uppdatera, och jag skyller det på mitt jobb, där jag väljer att tillbringa den mesta tiden. Men när jag inte jobbar så gör jag ju andra väldigt roliga, trevliga och härliga saker. Saker som jag helst av allt skulle vilja dela med mig av genom att skriva här på bloggen.

Men istället för att blogga så väljer jag att vara ute och göra och uppleva saker istället. Den senaste veckan har jag gjort en massa trevliga saker. Jag har varit ute och käkat med vänner, varit och ätit surströmming, varit och tagit härliga kvälsdopp i solnedgången... Ja, allt möjligt har jag hunnit med, men som jag tyvärr inte har hunnit skriva om här...

Igår kom jag på att jag ska skapa en ny mapp som ska heta "Dagens höjdpunkt", där jag med en kort mening ska dela med mig av den händelsen som var "dagens höjdpunkt" för mig. Det kan vara precis vad som helst! Målet är att jag ska skriva ner det varje kväll.

Så jag börjar redan nu, men med "gårdagens höjdpunkt"

Gårdagens höjdpunkt: Räkmacka på Båtmuseét i Stackgrönnan med Boas. Desutom spelade två duktiga trubadurer! Härlig kväll!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: