Skatteskuld- vilken lycka!
Publicerad:

Igår skrev jag att jag snart får börja shoppa igen och idag fick jag veta att jag har haft shoppingförbud helt i onödan...

En av de stora anledningarna till att jag har haft shoppingförbud i 4 månader är att jag hade räknat ut att jag skulle få en enorm skatteskuld iår, så därför behövde jag spara ihop pengar till denna tråkiga skatteskuld. Jag hade dock inte räknat på ev. avdrag i deklarationen...

Idag hade jag möte hos revisorn och vi gick igenom alla avdrag som jag kunde göra på deklarationen. När alla avdrag var gjorda och deklarationen färdig att skickas in så visade det sig att min skatteskuld blev mycket mycket mindre än vad jag trott, hela 25 000kr lägre än vad jag trodde! Lycka & Glädje var precis vad jag kände när jag fick veta vad min skatteskuld uppgick till! :-) Så imorgon så kommer jag betala min skuld till Skatteverket med ett stort leende på läpparna (hur ofta känner man så för att betala skatt egentligen?)

Det bästa av allt är förståss att jag (företaget) plötsligt har massa pengar "över"! *Jublar*  Hur ska jag egentligen fira det här? :-)

    Taggar:


   Linda

Grattis :-) Hoppas på ngt liknande händer mig inför nästa års deklaration då bostadsförsäljning ska dras av mm ;-)



Shoppa järnet el en liten resa skulle jag unna mig ;-)


2011-04-29 / 13:03:24
Blogg: http://crazybeautifulworld.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: