Påsken 2011!
Publicerad:

Påsken och långledigheten är slut. Jag har haft en himla lugn och skön påsk. Vi har egentligen inte haft nått planerat, men gjort en hel del saker ändå. Fika i solskenet i S&U stuga, biobesök, spontanbesök hos vänner, slapp på balkongen och självklart har vi ätit en massa gott! Te.x har vi under påskveckan köpt totalt 2,4 kg godis... och ja, allt är nu slut!

Så nu när påskmaten och påskgodiset är slut, så är det dax att ta nya tag. P.gr.a sjukdom och påsken så har jag tappat mitt "träningsflow" helt och hållet. Igår bestämde jag mig för att börja en "träningsmånad", en månad fylld av träning, på alla lediga stunder. Vi var t.o.m och köpte en diskmaskin igår, vilket gör att det blir mer tid över till promenader och träning :-) Idag har jag tagit två långpromenader och yogamattan är framrullad framför Tv.n, så nu blir det sit-ups i alla reklampauser! Jag är laddad och redo för nya tag! :-)


Sill, laxcheesecake, ägg, prinskorv och potatis. Allt som behövs på Påskafton!

Nu: Vänta på att Big Brother ska börja... (ja, jag är besatt av BB...) 

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: