I Shine Because Of You Today!
Publicerad:

Idag är det 6 år sedan den där kvällen... den där natten... och den där morgonen då Boas och jag blev tillsammans. Och efter sex år tillsammans är jag fortfarande tokkär! :-) Att leva tillsammans med en person som alltid kommer och avbryter mig när jag diskar för att han vill ge mig en kram, som alltid pussar mig en gång på varje kind innan vi somnar och som dagligen säger att han Älskar mig... det är det bästa som finns!

Fortfarande så saknar jag honom när jag inte är med honom. Fortfarande får han mig att skratta. Och inte nog med det, i mina ögon är han fortfarande den snyggaste personen som finns!
 
Älskar Dig, Boas!

Jag och Boas sommaren 2008

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: