Det var på tiden...
Publicerad:

Boas och jag är inte bortskämda med fredagsmys tillsammans. De senaste 7 månaderna har Boas jobbat som bartender på Allstars nästan alla fredag o lördagkvällar. Men igårkväll hade Boas turen att få vara ledig. Vet Ni att man uppskattar fredagsmys mycket mer när man nästan aldrig har det?! Kvällen tillbringades i soffan framför TV.n. Det serverades god mat som VB-paj, räkor, vitlöksbröd, guacamole och till det serverades ett gott Italienskt vitt vin som Boas köpte när han var i Italien i oktober. Så perfekt som en fredagkväll kan bli!


Lyx- så kändes gårdagen tillsammans med Min Älskling!

Boas är ledig även idag, men trots det är jag ensam. Han drog iväg på en TV-spelsdag med grabbkompisarna redan imorse och kommer nog inte hem än på några timmar... Som tur är har jag haft fullt upp hela dagen. Har handlat, städat, bokfört i många timmar och bakat, bakat, bakat :-)

Nu: ta ut kakan ur ugnen!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: