Wiiiiiii...
Publicerad:

Nyss hemkommen efter en helkväll hos Therese. För er som inte känner Therese så kan jag berätta att vi lärde känna varandra på Nagelutbildningen i Umeå för drygt 1 år sedan. Nu är vi goda vänner och kollegor (eller konkurrenter, då vi arbetar på olika nagelsalonger)

Kvällen började med Kinamat från Wok N´Roll och sedan blev det hård träning! Slalom, bowling, yoga, tennis, rockring och rally.... Visst förstår ni att vi har spelat Nintendo Wiii hela kvällen?! För mig var det prämiär! Shit, vad roligt det var! Så nu ska jag tjata till mig ett Nintendo Wii av Boas (tror dock inte det blir något problem) Av någon konstig anledning höll Therese på att kvävas av skratt när jag skulle gå balansgång...  Ja ja... en mycket trevlig kväll har jag iallafall haft!

Nu avslutar jag kvällen med en god saltlakritsglass till kvällsfika... Boas kommer hem om 3 timmar och inatt ska jag ska försöka sova lite innan dess! Tack och god natt!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: