Sleepless in Skellefteå...
Publicerad:

Boas och jag har varit sambos i precis 5 år. Under dessa 5 år har vi alltid gått och lagt oss samtidigt på kvällarna. Det har aldrig hänt att någon har stannat uppe och kollat på TV medans den andra går och sover. Tiden innan vi somnar på kvällarna är så värdefulla. Vi diskuterar allt mellan himmel och jord och får skrattanfall efter skrattanfall (ibland undrar jag vart alla våra knasiga funderingar kommer ifrån). Att ha Boas bredvid mig när jag somnar är precis lika självklart som mitt täcke och min kudde... Visst finns det några få undantag då jag eller Boas har varit bortresta, men de fåtalet gångerna så har jag sjukt stora problem att sova. Vid vissa tillfällen har jag t.o.m. sprayat Boas parfym på en handuk, haft med mig när jag reser och lagt den i sängen när jag ska sova :-)

Förra fredagen började Boas sitt nya arbete som Bartender på AllStar. Hans arbetstider kommer vara 20.00-03.30. För första gången på flera flera år blev jag tvungen att gå och lägga mig ensam. Tror Ni jag kunde somna? Näädå... jag låg vaken till kl. 03.40, då Boas äntligen kom hem...

Boas kommer ha dessa arbetstider var och varannan helg... och jag kommer måsta lära mig att gå och sova ensam... Hur många månader kommer det ta innan jag vänjer mig vid det tro?! 

Det finns dock en fördel med att Boas jobbar på helgkvällarna. Jag kommer ägna mer tid tillsammans med mina vänner på kvällarna och det ser jag fram emot! :-)

Nu: kolla på Snabba Cash och sedan... försöka sova...*suck*

    Taggar:


   Lindis

Hmmm, vilka mesar ni är!!!! hohamma


2010-09-20 / 19:54:52
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: