God Morgon, Sverige!
Publicerad:

*Gäsp....* Jag har tagit en rejäl sovmorgon idag. Börjar inte jobba förrän kl.16 idag. Jag har satt på mig mina joggingkläder och planerar att ta en joggingrunda nu på förmiddagen... Igår var jag och simmade i 60 minuter, det var verkligen hur skönt som helst... men det känns i mina lår idag, så jag får se hur långt jag orkar jogga...

Igår var vi återigen och kollade på en lägenhet. Vi bestämde innan vi såg den att vi inte skulle ta denna, men när vi var och tittade på den insåg vi att det var den fräschaste SKebo-lägenhet vi har sett, så nu har vi beslutsångest igen...

Nu: frukost! 

    Taggar:


   Anna

Vad duktig du är som motionerar! Måste också börja ta tag i det nu. Man mår så mycket bättre och blir piggare. Om jag får en bra lön så ska jag investera i träningskort! :)


2010-09-22 / 22:33:44
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: