Det blev ju bra det här...
Publicerad:

Imorse ringde de från Skebo och erbjöd oss en av lägenheterna som vi tackat Ja till! Tyvärr blev det inte den lägenhet som vi var mest inställda på att vi skulle få (hade bättre köplats på den). Men vi fick den andra som vi hoppades på! Så kontraktet är skrivet och klart. Den 1 november flyttar vi till Norrböle!

Lägenheten vi ska flytta till ligger 600 meter från mitt arbete, 1 km från stan och bara 400 meter från simhallen, så nu ska jag simma oftare (den träningsform jag gillar bäst!) Lägenheten är ljus och fräsch. Köket är nästan lika stort som vårt nuvarande, men med vita luckor (Yes!) Jag tycker i det stora hela att lägenheten känns ljusare och finare än vår nuvarande. Den har två "walk-in closets", men vi kommer nog använda en av dem som kontor, med skrivare, pärmar och sånt. Det känns riktigt, riktigt bra!

Så nu är jag redo att börja packa och rensa här hemma! Vi kommer måsta sälja och skänka bort några möbler till bättre behövande, så det är bara att sätta fart! Ska bli så galet skönt att få rensa bort allt skräp. Jag ska skänka bort varenda tavla, kruka, fönsterlampa, kökspryl..... ja, allt som inte används för tillfället ska Bort!

Nu: Kolla in Ikeas hemsida, för vid flytt måste vi ju dit och shoppa! *Jublar*

    Taggar:


   Anna

Grattis! Vad kul att ni fick en så bra lägenhet :)


2010-09-23 / 19:30:15
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: