Nej, jag är inte konstig. Jag tycker bara att det är galet gott med ihoprullad mat!
Publicerad:

Mat är och har alltid varit gott! Men jag tycker faktiskt att mat blir godare om man rullar ihop den... Jag är typ besatt av ihoprullad mat! Kycklingsandwich, kebabrulle, wraps, laxrullar, renklämmor, tunnbrödrulle... Ja, listan på ihoprullad mat kan göras lång. De senaste fredagarna när jag har ätit min favoritmat, så märker jag väldigt tydligt att jag älskar ihoprullad mat...

Ikväll består middagen av mina stora favorit -Tunnbrödrulle! Korv och rulle i samma rätt... det blir inte bättre än så! (Boas skrattade dock åt mig när jag sa att jag skulle äta det ikväll...jag förstår inte varför)


Förra fredagens middag. Sushi -och godaste är förståss "sjögräsrullarna" (eller vad de kallas)


Laxrullar- en av mina absoluta favoriter! Kallrökt lax i rulle äter jag väldigt ofta när jag är ensam!

...och igår åt jag en kycklingrulle till lunch. Smarrigt!

*Mer matrullar åt folket!* :-)

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: