Längtan.
Publicerad:

Hittills har denna höst gått galet fort! Resan och och nu flytten gör att tiden går snabbt... Men trots att tiden går snabbt så känns det som en evighet tills Boas och jag kommer få en lugn stund tillsammans. Den senaste veckan har han och jag gått om varandra varje dag. Jag jobbar dagar och han kvällar. När han kommer hem, mitt inatten, så pratar vi ihop oss i 10 minuter, om t.ex. flytten och andra viktiga saker... Det känns som om vi aldrig ses! Hela denna vecka är det samma sak.... Jag minns inte senast han och jag hade en mysig hemmakväll tillsammans... Jag minns inte ens senast vi åt middag tillsammans...

Så just nu längtar jag mer än någonsin att flytten blir klar och att Boas får ett vettigt schema på nya jobbet! Jag längtar efter en mysig hemmakväll med god mat tillsammans med Boas. Jag längtar efter att få gå ut och äta en 3-rättersmiddag en lördagkväll tillsammans med honom. Jag längtar efter att få åka på en romantisk hotellweekend och bara umgås med honom en hel helg. Verkar det som om det kommer bli av snart...??? Nej, tyvärr verkar det som om jag får längta efter att umgås med min älskade Boas i några veckor till... :-(

    Taggar:


   Jenny Andersson,Skellefteå

Vad trist,men roligt ändå med flytten i alla fall.


2010-10-27 / 15:49:18
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: