Ensamhet och Sorg...
Publicerad:

Nu är jag ensam igen, helt ensam... Alla andra helger har jag iallafall haft mina två katter hos mig, men nu har jag inte ens dom längre.. Boas åkte och jobbade för 1½ timme sedan. När han åkte tog han med sig Lucifer och släppte av honom hos veterinären. Igår tog vi bort Siri och nu är även Lucifer borta... Tänk att det kan vara så jobbigt att ta bort husdjuren. Jag försöker hela tiden tänka att de är i katthimlen och äter räkcocktail varje dag, men det hjälper ändå inte... Jag kommer att sakna dem ett tag framåt... *snyft*

När vi fick Lucifer för 4½ år sedan var vi helt inställda på att vi skulle ha honom tills han blev gammal, men Livet förändras. Trots att det känns himla tråkigt och ledsamt just nu så tror jag att det här var det bästa.

Jag har nyss städat undan lite saker efter katterna. Bl.a. har jag tagit bort hönsnätet från balkongen och slängt några kattborstar... Imorgon ska jag ta ett ryck och städa bort katträdet, kattlådan, kattleksakerna och allt annat.


Lucifer och Siri 25/9-10

Nu: torka tårarna och ta ett städryck...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: