Ursäkta mig...
Publicerad:

Jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera just nu. Utlandsresan, jobbet och flytten har gjort att jag inte har priorterat bloggandet. Och just nu så har vi inget internet hemma heller...

Men jag tackar för alla kommentarer som jag fått de senaste veckorna och ber om ursäkt att jag inte ha svarat på dem. Nästa vecka lovar jag att bli bättre på att blogga! Då blir det fler bilder, mer naglar och självklart mer bakning och recept... Så håll ut, det kommer mera, kära läsare!

Nu: äta en Billys pannkaka med hallonsylt till lunch!
    Taggar:


   matildarodin

Jag kan absolut göra om den, har inget att göra för närvarande;) Vad tänker du för färger?


2010-11-06 / 12:54:05
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/


   sanna karlsson

sjukt fin blogg, inte så att du skulle kunna kolla igenom min och skriva precis vad du tycker om den?!

skulle vara snällt,

du får ha en fortsatt trevlig dag iallafall ;)


2010-11-08 / 19:41:16
Blogg: http://gregersbananer.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: