Cherry On Top Award!
Publicerad:

För flera veckor sedan fick jag en Award av Julia och jag har inte ens sagt Tack eller följt "reglerna". Så nu tänker jag ta mig tid till att göra det. Tack kära Julia för den fina Awarden! Jag blev lika överraskad som glad! Vill Ni ta del av Julias liv, som just nu består av glädjeämnen och en spännande framtid, så tycker jag att Ni ska kika in på hennes blogg här.



Regler

1.Tacka den du mottagit priset ifrån
2. kopiera prismärket till din blogg 
3. Berätta vilka tre favoritförfattare
du har och nämn en favvo-bok per
författare.
4. Skicka vidare till fem eminenta 
bloggare som du tycker förtjänar den.

Nu tänker jag dock vara lite tråkig... Då jag inte är någon bokläsare (läser endast kokböcker) så har jag ingen koll på författare, därför hoppar jag över nr. 3. Jag väljer även att hoppa över punkt 4 då de bloggar jag läser absolut mest redan har fått denna award och för att jag redan har belönat mina andra favoritbloggar med en annan typ av Award. Men punkt 1 och 2 följer jag förståss, då det alltid är lika roligt att bli belönad med en Award! Tack igen, Julia!



    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: