Stockholm i Mitt hjärta!
Publicerad:

Här kommer bilder från min Stockholmsresa!


På nattåget, från Norr till Söder.


Det första jag la märke till i Lindas lägenhet var hennes gardiner som såg ut som henne!


Endast Linda kan komma på den galna idén att köpa 10 st flyttkartonger och en engångsgrill i Gallerian (Hamngatan), för att sedan bära hem dem till Körsbärsvägen. Vi bar dessa kartonger, en cykel, en grill och varsinna väskor, genom hela Östermalm, en dag då det var 25 grader varmt. Det tog ca. 30 minuter att gå och jag vet inte om det var jag som var mest irreterad eller alla Stockholmare som vi hindrade gångvägarna för. Jag ser ju iallafall glad ut på bilden :-)


Linda på hennes uteplats, redo att grilla korv!


Utsikt från Lindas terrass, över Valhallavägen.


Utsikt mot min gamla lägenhet. I byggnaden rakt fram, bodde jag sommaren 2005. Ser ni "fönstret" ovanför bokstaven E. Där hade jag min fantastiska uteterrass med utsikt över hela Stockholm!


Grillpremiär! Kolla in vad vi dricker till korvarna! Just det, Julmust... Som de flesta redan vet så älskar jag julmust, sommar som vinter!


Luftballong


Minimänniskan Linda, måste stå på en barnpall när hon ska borsta sina tänder. Hi hi... De fina pyjamasbyxorna har Linda sytt helt själv! Duktig Linda! När är de jag beställde klara?


Sushi på en liten uteserveirng. Smarrigt!


Efter en dag på Djurgården.... Jag hade ett väldigt fint armband på mig den dagen... Ja, det syns kanske.. :-)


En kväll satt jag på Karlaplan och provade min kamera... Det blev mååånga bilder på denna fontän...

Valhallavägen...

Det var det. En rolig resa, som jag kommer göra om nästa vår! Men då tänker jag ta med mig Boas oxå!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: