Handbagage...
Publicerad:

Planerar mitt handbagage för min långa tågresa som nästan tar 12 timmar. Jag har nu köpt och packat med

*Delicatobollar
*Chillinötter
*Chips
*Kycklingsallad
*Baguette med god fyllning
*Coca-Cola
*Drickyoghurt
*Marabou Digistiv 200 gr

Tror inte jag kommer svälta på tågresan...

I läsväg tar jag med mig:

*Twilightböckerna (2 och 3)
*Boken Lycka Nu
*Vem tänder Stjärnorna

Tidningarna
*Må bra
*Elle
*Tove hem och trädgård
*Plaza kvina
*Nikon D80 manual

Tror min tågresa till Stockholm blir väldigt trevlig! :-)
    Taggar:


   Mamma

Vill bara önska dej en trevlig resa och en skön semester.



Kram.


2010-05-18 / 18:27:53
Blogg:


   Anna

Jag tror också att din tågresa kommer bli väldigt trevlig. Allt lät jättegott och bra böcker! Jag har ägnat de senaste tre åren att åka mycket tåg mellan Stockholm och Göteborg. Ser alltid fram emot att göra/köpa min matsäck och ha något kul att läsa. Hoppas resan går bra!


2010-05-18 / 21:25:37
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: