Fantastiska dag!
Publicerad:

Jag har haft en helt fantastisk dag! Och jag har knäppt galet mycket bilder, som jag så gärna vill dela med mig av. Men tyvärr verkar inte datorn fatta att den ska visa bilderna när jag stoppar in kortet i datorn, så jag får för tillfället inte fram några bilder....

Men min dag har bestått av promenader i solen, shopping, lunch på gräsmattan på Djurgården, promenad runt Djurgården och besök på Rosendals Trädgård. Sist men inte minst: Besök på Grönan och träffat några av mina f.d kollegor. Alltid lika roligt att träffa mina gamla Grönan vänner och kolla in alla förändringar. Jag saknar min tid på Grönan såååå galet mycket! Jag har alltså bara tagit det lugnt och njutit hela dagen. En helt perfekt dag!

Stockholm är helt klart Världens Vackraste stad och om jag fick välja helt själv och hade massa, massa, massa, pengar, då skulle jag välja att bosätta mig på Djurgården! När Ni ser bilderna så kommer ni förstå vad jag menar!

Åhhh, jag vill aldrig åka hem....
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: