Dagen bjuder på....
Publicerad:

mer shopping.... Jag börjar dagen med att åka till Liljeholmens nya shoppingcentrum. För fem år sedan när jag bodde här så var Liljeholmen en stor byggarbetsplats och väldigt ofräsch och stökigt. Nu sägs det att det har blivit hur fint som helst, så det ska bli spännande att se! Sedan blir det nog en kort shoppingrunda i stan oxå...

Ikväll blir det nog ett till besök på Grönan. Det lutar åt att Linda och jag åker och kollar på Sommarkrysset och kanske åker några karuseller. Ser fram emot kvällen!

Jag gjorde ju om mina naglar på KN nail product i Solna i torsdags. Jag har tagit bilder på mina fantastiska lila naglar, men som jag skrev tidigare, så går det inte att föra över mina bilder till Lindas dator. Men nu har Karin, som driver KN nail products, lagt ut mina vackra naglar på sin blogg, så gå in på Karins blogg och kolla in mina lila naglar. Blommorna är handmålade med gelé. Ni måste kolla in dem!

Nu: duscha, frukost och fixa
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: