3 dagar kvar....
Publicerad:

Nu börjar jag nedräkningen. Om tre dagar anländer jag till Stockholm och ska vara där i hela 5 dagar! Längtar! Jag har planerat så himla mycket som jag ska göra. Jag ska shoppa, promenara på Djurgården, shoppa, besöka Grönan, shoppa, fika på Rosendals trädgård, shoppa, ta en tur till Fjäderholmarna, shoppa, köpa en glass i Gamla stan, shoppa, äta lunch på trevliga uteserveringar, shoppa, äta brunch på Café String, shoppa, träffa vänner, shoppa, umgås med Linda, shoppa... och mycket mycket mer. Och jag vill förståss ha sällskap! Så alla kära Vänner, befinner ni er i Sthlm i helgen så vill jag mer än gärna hitta på något med Er! *Lycklig*
    Taggar:


   Matilda

Hej! Vad roligt att du äntligen fått den! Det måste vi absolut göra. Du är väl dock borta ganska mkt nu. Vi får försöka planera in en dag. Ska nog inte vara så svårt att få Hjalle och Boas att gå med på en tv-spelsdag. :)



Vi hörs!


2010-05-17 / 16:23:25
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: