Vad gjorde du under Earth Hour?
Publicerad:

Boas och jag hade inga planer för lördagenkvällen. Vi hade inte alls kommit överens om att släcka ner under Earth Hour, men det blev så ändå. Mest bara för det är så mysigt med alla tända ljus... Det var dock lite spännande att se hur vi skulle klara oss utan TV och Dator... Vi satt i soffan och väntade o väntade på att få slå på TV.n igen. Men då kom Boas på den smarta idéen att vi kan ju spela och sjunga :-) Så i 45 minuter satt Boas och jag och spelade och sjöng. Mycket trevlig på en lördagkväll faktiskt! Man borde helt klart stänga av TV.n lite oftare och spela och sjunga tillsammans istället :-)


Boas, fick gitarrlektioner i julklapp, och det har gett resultat!

Igårkväll åt vi även av mina nybakade Macarons och de var helt galet goda, så jag längtar redan tills nästa gång jag bakar dem! :-)

Nu: diska

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: