Kärlek!
Publicerad:

Ibland, väldigt väldigt sällan dock, så ser man just den där jackan, eller kanske skona eller nått annat och vid första ögonkastet så känner man kärlek! Man visste inte att man har saknat just den där grejen eller plagget, men när den står där framför ögonen så kan man inte förstå att man har kunnat leva utan den (typ).

Det här hände mig igår! Boas och jag skulle möta upp Månika o Peter för lunch, men Boas och jag var tidiga så vi åkte in en sväng på Myrorna för att fördriva lite tid och kolla efter några billiga stolar (som Boas kan ha på jobbet). På väg ut från Myrorna så hängde den där! Mitt framför mina ögon. Där hängde den lilla Väskan, som jag bara var tvungen att köpa! Jag har inget behov av en ny väska och har absolut inte känt någon saknad efter en sån här väska. Men när jag såg den, så såg jag mig själv, gå runt på stan en solig sommardag med den lilla Väskan i handen. Igår gick jag runt i lägenheten med den lilla Väskan i handen och kände endast Lycka! Tänk att en liten Väska kan få en att må så bra!

Jag har redan börjat leta i garderoben efter kläder som jag kan ha på mig när jag går runt med den lilla Väskan! Jag längtar till den dag jag får sätta på mig min brun/röda sommarklänning, ett par bruna högklackade skor, ett par bruna solglasögon och glida omkring på stan med min lilla bruna Väska!

Tror även att Väskan passar till ett par ljusblåa jeans, vit snygg topp, bruna solglasögon, brun sjal och bruna sandaler.

Nu undrar väl alla: Hur ser Väskan ut? Här är bilden på Väskan som jag fått en egen plats på en kudde i vardagsrummet:


Den är förståss snyggare i verkligheten! Längtar sååå himla mycket till sommaren nu, tills jag får glida runt på staan tillsammans med min lilla Väska! <3

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: