Jag har världens galnaste lillasyster!
Publicerad:

Min lillasyster Caroline måste vara världens roligaste (och galnaste) lillasyster! Jag ska förklara...

Brukar Ni lyssna på "Chans till Romans" i Mix Megapol? Ni vet, någon ringer in till Pär Lärnström och frågar ut en person på dejt. Personen som ringer kan få en dejt eller få nobben...

Lyssnade Ni på "Chans till Romans" idag? En tjej som ringer in och vill gå på dejt med en kille som REDAN HAR FLICKVÄN.... -"Puckad tjej!" tänkte ni säkert... Tjejen som ringde in var min lillasyster Caroline!

Mattias sa dock JA till dejt med Caroline. Men det är inte så konstigt. Caroline och Mattias är nämligen vänner och Caroline gjorde endast detta för det var en rolig grej. Så Caroline och Mattias får 700 kr av Mix Megapol, som de kan käka middag för! Tänk vad lätt det kan vara att få pengar som man kan ha roligt med tillsammans med vänner!

Jag tycker ni ska gå in på Mix Megapol och lyssna på min syster Caroline! Klicka på länken, Välj 18 mars klockan 16-17 och spola fram till tiden 10 minuter. :-)


Caroline när hon gjorde praktik på räddningstjänsten i Knoxville, USA

    Taggar:


   Carro Silwer

Hihi, jag är en knasboll ;p


2010-03-18 / 20:09:06
Blogg:


   Mattias Söderberg

Hahaha ordet knasboll räcker inte ens till Caroline ;) du hel knäpp men jävligt rolig!! Det ska bli kul att gå på dejt med dig och äta upp alla 700kronorna!!! yeh


2010-03-20 / 00:48:37
Blogg: http://mathmattias.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: