Dagens citat.
Publicerad:

Jag lyssnade på Adam & Gry i morse på Mix Megapol. Samtalsämnet var "gammelgodis". Alltså godis som bara gamlingar äter. T.ex. Bridgeblandning och Marmeladkulor.

De höll på att skriva en lista på alla godisar som tillhör gruppen "Gammelgodisar". Klockan 07:00, när de hade fått ihop en låång lista säger jag, halvsovande, till Boas.

Sofie: Varför säger de aldrig Pigalle... Pigalle är ju absolut gammelgodis!
Adam Alsing i radion, två sekunder senare: Nu släpper jag bomben, är ni med? PIGALLE!, det är gammelgodis det!
Sofie: AHHHHH.... Hörde du Boas?! Adam MÅSTE ha hört mig!
Boas: hmm, det där var väl inte så konstigt...

Lite annorlunda citat idag... men jag tycker det var så komiskt (och lite läskigt) så jag var tvungen att ta det som "dagens citat" Förresten, gå in på Mix Megapol och läs hela listan på "gammelgodis"

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: