Lördagkväll...
Publicerad:

Idag har Boas och jag varit på kattutställning. Nej, vi har inte ställt ut våra pälsbollar, vi har faktiskt jobbat. Boas företag, smartatryck.se, hade en liten monter på kattutställningen. Så alla kattentusiaster hade möjlighet att köpa t-shirts och disktrasor med kattmotiv. Jag förvånades över alla kattentusiaster... ca. 300 katter var med på utställningen och deras ägare, husse och matte, behandlade dem som små diamanter! Katterna borstades, kammades och putsades exakt hela dagen! Deras burar såg ut som små princessrum, med kuddar i sammet, guld och spetsar. Så mycket tid som alla ägare la ner på sina katter idag, så mycket tid har inte jag lagt ner på våra katter totalt under de senaste tre åren... Jag är helt enkelt ingen kattentusiast och planerar inte att bli det heller!

Ikväll blir det en lugn hemmakväll! Boas är hos några kompisar och spelar poker och kollar på fotbolls-VM. Jag är ensam hemma och som vanligt när jag är ensam hemma, så äter jag gott och ser på sånt jag vill titta på. Middagen är redan uppäten, Melon o fetaostsallad med lax till. Nu sitter jag och tittar på ett program om Kungahuset och förmodligen blir det fler Kungahusprogram och Bröllopsprogram under kvällen....

Jag har även laddat upp med två filmer som jag ha velat se länge... Nämligen "Äntligen Midsommar" och "Sommaren med Göran". Två svenska sommarfilmer :-)  Till det blir det chips, dip, kaka, melon och Fanta! En helt perfekt Lördagkväll när man är ensam!

Nu: kolla FB!


    Taggar:


   Anna

Vilken härlig kväll det låter som. Visst är det skönt att vara själv ibland? Det tycker jag. Bara få bry sig om sig själv lite grann. Kollade in din sambos företag också, tyckte det var en rolig idé :) Dock saknade jag att man inte kunde beställa bara ett litet antal tröjor t ex.

Ett litet tips bara, men det kanske blir svårt med omkostnader osv kan jag tänka mig.

Kram.


2010-06-14 / 09:18:29
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: