Glasögon...
Publicerad:

Jag var iväg på en synundersökning när jag var i Stockholm. Optikern klagade på mig när jag sa att jag bara använder glasögon när jag ser på TV. Så nu försöker jag bättra mig och använder mina glasögon så ofta jag kommer ihåg... En helt ny värld har öppnat sig! Helt plötsligt ser jag folk som jag känner när jag går på stan... :-)


I fortsättningen kommer jag se ut så här.....

    Taggar:


   Carro Silwer

Vad fin du är! ;) Du passar jättebra i glasögon :D KRAM


2010-06-06 / 19:27:26
Blogg:


   Alex

Sofie, a.k.a Babest babe in Skellefte! Om det är sådär du ska se ut hädanefter så är det inte bara du som kommer att se vem du möter på stan; du kommer också att notera att dom vänder sig om för att se lite mer av dig. Skiiiitsnyggt!!!


2010-06-07 / 09:08:36
Blogg:


   Anna

Det var ju jättefint med glasögon :)


2010-06-08 / 08:28:11
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: