En dag på Gröna Lund...
Publicerad:

Bilder från 23/5 -10


Promenerar på Djurgården mot Grönan. Detta var min väg till jobbet i 4 somrar...


Tivoli Gröna Lund öppnades 1883


Min vän och f.d kollega Memo är fortfarande kvar på Grönan, efter hela 9 år. Nu som servicechef.


Kvasten



Flygande mattan


Slänggungan




Vacker utsikt mot Söder...


Min favoritkiosk, Pop 3.an. Här har jag snurrat 1000-tals sockervaddar. Jag har fantastiska minnen från denna lilla byggnad, mycket skratt och galenskaper har jag varit med om här inne!


Direktsändning av Sommarkrysset. Jag lyckades fånga Idol-Eddies ryggtavla oxå...


Eddie och Rabih




Lufballonger
    Taggar:


   Anonym

vilka fina bilder! =)


2012-06-10 / 21:18:35
Blogg: http://lanjas.com





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: