Bäst just nu!
Publicerad:

Att jag älskar R'n'B är ingen hemlighet. Jag gillar all musik, men älskar verkligen R'n'B och har gjort de senaste 12 åren. Min skivsamling består av Usher, Destiny's child, Chris brown, Leona Lewis... Och min absoluta favoritlåt är Nelly's och Kelly's låt "Dilemma", som kom 2002. En tjej som jag dock har haft svårt för är Alicia Keys. Har inte gillat hennes tidigare låtar och aldrig lyssnat på hennes skivor. Men nu är jag av en hel annan åsikt. Just nu lyssnar jag på Alicia Keys album "The Element of freedom" dygnet runt! Det är ett fantastiskt album som jag verkligen rekommenderar! Bästa låten på skivan är: Empire state of mind (part II). Den låten ger mig energi och jag kan lyssna på den om och om igen! Love it! Visst är det fantastiskt med musik som ger än energi, och som man blir glad av?! Ni som har sett Sex & the City 2 känner nog igen denna låt. Höj volymen, Lyssna och njut!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: