Badrumsplanering...
Publicerad:

På torsdag åker jag hem till Fränsta, eller först stannar jag ett dygn i Sundsvall. På fredag ska jag hjälpa mamma att hitta ett badrum till deras sommarstuga... Idag började jag spana på nätet efter olika badrum. Finns ju verkligen hur många stilar som helst att välja på. Efter att ja varit in på olika hemsidor kom jag fram till att ett lantligt badrum skulle nog vara finast i stugan. Ni vet, ett badrum med vit träpanel, vita gammeldaxa kommoder och badrumsskåp, med detaljer av romantiska blommor, rosor.... Ni förstår va?

Sökningen efter det perfekta lantliga badrummet fortsatte... jag kollade bloggar, inredningssidor och började leta fram gamla inredningstidningar... Då insåg jag att jag har på tok för lite inredningstidningar! Jag började genast planera att på torsdag, när jag åker buss hem till S-vall, då ska jag ladda upp med inredningstidningar att läsa på bussen!

10 minuter senare kommer posten.... Gissa vad som damp ner i brevlådan?! Senaste numret av Hus & Hem :-) Min kära vän Matilda har tecknat en prenumeration på Hus & Hem till mig och just idag kom första numret! Vilken tajming! Så nu sitter jag och spanar på tidningen och försöker att övertala mig själv att inte öppna den... det kommer nämligen vara den perfekta bussläsningen på torsdag! Superduper TACK, till Superduper Snälla Matilda!

Tillbaka till badrumsinredningen... Jag hoppas att mina föräldrar godkänner ett ljust lantligt/romantiskt badrum! :-)

Nu: Lunch, sedan till jobbat och fixa nya sommarnaglar på mig!

    Taggar:


   Matilda

Så himla bra att den kom nu! Jag hade tänkt höra för någon dag sen om du hade fått första numret än. Men du vet jag det nu:) Hoppas du gillar den! Kram


2010-06-15 / 21:00:18
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/


   Anna

Låter underbart med ett lantligt badrum, jag älskar den lantliga/romantiska stilen. Du får fota och lägga upp bilder sen när allt är klart tycker jag :)


2010-06-16 / 10:30:34
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: