Veckan som kom, gick och försvann....
Publicerad:

Denna vecka har gått helt galet fort och jag har ju gjort en hel massa saker egentligen. Så här kommer några bilder från veckan...

I måndags hade vi en lång och trevlig kväll med Hjalle och Matilda i stugan. Här spelar vi Yatzy på bryggan klockan 23.00 på kvällen... Kvällen slutade klockan 02.30. En sen men väldigt trevlig kväll!


Förra helgen bodde Boas och jag helt själva ute i Sven och Ulrikas stuga. En fin sommarkväll satt vi nere vid bryggan och Boas sjöng och spelade gitarr. Fantastiskt härligt!


Boas och jag är helt överens om att bland det härligaste som finns är att släpa ut en madrass på gräset och bara ligga och slappa där en sommardag... Det gjorde vi en dag, tyvärr var gräset blött så vi fick nöja oss med att ligga på altanen.


Boas på minigolfbanan. Denna bild togs kring Midsommar, då vi var en sväng och spelade minigolf. Men i helgen var Boas, Hjalle och jag och spelade Korthålsbanan på den "riktiga" golfbanan. Tyvärr had ejag inte med mig någon kamera då. Roligt va det iallafall och för varje gång jag är där och spelar så blir jag mer och mer sugen att gå en golfkurs och lära mig på riktigt... men det får bli den dag jag blir rik...

Det var delar av min vecka. Imorgon är det dax för arbete igen, men då börjar nedräkningen till min semster. Bara 6 arbetsdagar kvar! :-)

Nu: Vara lite social med min älskade sambo!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: