Livet blir roligare med Svägerskor!
Publicerad:

Det finns några personer som gör mitt liv här i Skellefteå mycket roligare! Två av dem är mina kära vänner och dessutom svägerskor (vet egentligen inte om jag kan kalla dem för det innan jag är gift med Boas, men det struntar jag i), Matilda och Julia. Tjejkvällarna med dem är alltid lika roliga och trevliga! Det blir mycket skratt och roliga samtal tillsammans med dom och jag ser alltid fram emot att få träffa dem. Tyvärr träffas vi inte lika ofta som jag vill och hoppas, men jag är så tacksam och glad att just dom två personerna är mina "svägerskor"! Julia och Matilda, jag ser fram emot en fredagslunch med Er snart! :-)

Igår blev det en ganska kort tjejkväll tillsammans med Matilda och Julia, men ändå lika trevlig! Vi möttes upp på Coasters och åt en fantastisk god middag och snackade bl.a om loppisar, drömhus och resor... Sedan bar det av till bion för att äntligen få se 3.e Twilight filmen Eclipse! Jag vet inte om jag har skrivit det förrut, men jag älskar Twilightfilmerna och böckerna och såg verkligen fram emot att se denna film! Och självklart var även denna film hur bra som helst!

Nu: kolla nätet...

    Taggar:


   Anna

Ååå, jag älskar också Twilight.. Längtar tills jag kan få se den filmen :)


2010-07-16 / 10:22:27
Blogg: http://annasmyckeform.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: