Helgen som gick i ord och bild...
Publicerad:

Helgen har varit toppen! Vi har haft fullt upp hela helgen faktiskt.

Fredag 


Boas lillasyster Thea fyllde 11 år så det firade vi i stugan med god mat och gott fika.


Vattenskidåkning i stugan i Fredags. Här glänser Hjalle på skidorna!


Vackra Julia fick vara fotomodell i stugan. Matilda och jag fotade som aldrig förr. Och jag fick för första gången chans att ta några fina porträttbilder!

Fredagkvällen tillbringade vi på Julia och Samuels veranda. En fantastisk kväll! Klockan 2.00 tog vi taxi till Krysset. Klockan 3.30 var Boas och jag hemma. Tyvärr har jag inga bilder från kvällen, då jag trodde att jag glömt kameran hemma...men väl hemma så såg jag att kameran låg i väskan som vanligt *typiskt*

Lördag


Boas och jag åkte på picknick till en otroligt fin park, vid Medlefors folkhögskola


På kvällen åkte Vi och Hjalle och Matilda till Stackgrönnan och åt de berömda räkmackorna! Smarrigt!


Senare på lördagen spelade Vi discgolf. Jag var så dålig man kan vara, Matilda imponerade stort och bröderna Strandgren var så jämna att de fick kämpa om 1.a platsen, Boas vann dock till slut.

Efter Discgolfen åkte vi till Hjalle och Matilda där det serverades isglass, Yatzyspel och mycket fnissande. Där hade jag dock skickligheten att vinna 3(?) av 4 omgångar. Tur att jag är bra på nått iallafall :-)

Söndag
satt med bokföring hela dagen...

Jag kan meddela att jag idag har den värsta träningsvärken jag någonsin haft, efter discgolfen. Kan knappt röra mig. Magen är värst, särskilt de magmuskler på sidorna som jag adrig kommer åt annars. Armar, nacke och rygg känns oxå väldigt stela. Så även om jag var värdelös på discgolf så gav det ju resultat på nått sätt...

Nu: försöka sluta blogga...

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: