Välkommen, tråkiga liv...
Publicerad:

Jaha, då var det vardag igen och det är dax att fortsätta med viktnedgången. I höstas gick jag ner 12kg. I mitten av november tills nu, alltså i två månader har jag haft uppehåll och jag har ätit ALLT! Läsk, godis, snabbmat...ja, allt onyttigt man kan tänka sig har jag ätit. Och Självklart har jag gått upp i vikt igen dessa månader. Vet dock inte hur mycket, men några kg har jag lagt på mig igen... Jag har inte vägt mig sedan november och tänker inte göra det heller....

Men fr.o.m idag är det slut på onyttigheter! I två veckor frammåt ska jag leva på pulver, så jag får bort de kg som jag lagt på mig under julen. Sedan tänker jag börja träna igen. Det kommer bli Gympa på måndagar och Yoga på onsdagar och simmning på torsdagar. Jag funderar även på att gå med i Aftonbladets Viktklubb....

Jaja, nu är det dax för Årets första tråkiga pulverdrink.... Bye Bye, mackor och Coca-Cola!
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: