Nyårsafton 2009!
Publicerad:

Jag har ju inte skrivit nått om hur jag hade det på nyårsafton!

Nyårsafton började redan kl. 11.30 hemma hos Boas och mig, då Julia o Samuel, Hjalle O Matilda och David o Alexandra kom till oss. Tillsammans gjorde vi iordning en rejäl Brunch.


Frukt, mackor, ägg, bacon, kaffe, champagne och....


...våfflor stod på menyn.

Efter den härliga brunchen spelade vi lite spel.

Tjejlaget vann spelet!

På kvällen åkte Boas och jag (och Lasse o Kerstin) hem till Sven o Ulrika i Ske-hamn. Där serverades det 4-rätters...


Först fick vi en supergod romtårta! Hur gott som helst!



Till förrätt fick vi en god räkcoctail



Huvudrätten: Oxfilé, smördegsinlindad potatis med ost och dragonsås. Kanske det godaste jag någonsin ätit!



Efterrätt: Pannacotta med hallon. Helt klart den godaste pannacottan jag ätit!

Tror vi får tacka Lasse för den goda maten!



12-slaget! Fyrverkerier! Och galet mycket snö föll det den natten som ni kanske ser...

Ja, en mycket trevlig kväll hade vi i Skelelftehamn

Idag är det söndag. Imorgon är det arbetsdag igen... och sen är det ytterligare ett par helgdagar.... Jag börjar känna mig ganska less på helgdagarna nu. Jag vill ha vardag igen! Leva livet på rutin igen! Just nu gör jag bara två saker typ och det är äta och sova.... och det börjar bli lite tjatigt att bara äta o sova...

Jag har ju inte nämnt vad jag fick i julklapp! Ska skriva en kort lista här....

* Radio/CD till köket
* Rullrånsjärn
* p-kort
* Duk
* Örhängen
* Bok
* skiva
* Pengar
* USB Minne
* Kofta
* Pyjamas
* Duschset
* Spelet "Master of Music"
* serie

Har säkert glömt nått som vanligt, men jag är verkligen Super Nöjd med alla klappar!

Nu ska jag ta och städa lite....

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: