Me, myself & I...
Publicerad:

Imorse åkte Boas och jobbade kl.8.00. Han kommer jobba heeeela dagen. Kommer nog hem vid 21.30 ikväll. Så idag har jag en dag helt för mig själv!

Kommer börja dagen med att klippa klorna, borsta och duscha Lucifer! Som vanligt tappar han sjukt mycket päls. Sedan ska jag städa! Vi städade ju undan julen i söndags, men vi fick inte upp vårgardinerna i rummen då. Så idag ska jag stryka gardiner och hänga upp dem. Ska även passa på att dammsuga idag. Då jag har jobbat alla kvällar hela veckan så är det min älskade Boas som har städat, tvättat, diskat.... här hemma. Så idag är det verkligen min tur att städa! Tänk vad stökigt vi skulle ha det om inte Boas vore hemma när jag jobbar hela kvällarna...

Ska även rensa "viktiga pappershögarna". Jag är expert på att lägga räkningar och andra papper på hög. Ibland gör jag ett ryck och rensar dem. Idag har jag tänkt rensa högar, mappar och pärmar på alla gamla papper.

Igår var jag på Yoga igen. Nu är jag igång med Yogan på riktigt. Köpte även ett terminskort igår, så nu kan jag gå och träna på F&S varje kväll om jag vill! :-) Känns bra att ha kommit igång med träningen igen, efter 1 års uppehåll!

Nu ska jag ta tag idagen så kanske det hinner bli fler inlägg under dagen....

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: