Kommer jag lyckas med ingenting...
Publicerad:

Lördag, kl. är 10.09. Boas åkte nyss till Samuel för att plugga hela dagen. Självklart vaknade jag av Boas "väckarlampa" imorse och känner att jag nog aldrig varit så förkyld som just nu.

I tisdags blev jag plötsligt väldigt förkyld. Min förkylningar brukar inte vara så jobbiga och går oftast över på 3 dagar. Men nu har jag varit förkyld i 4 dagar och idag känns som värsta dagen! Ont i halsen, hes, tät i näsan, jobbigt att andas och allmänt seg i hela kroppen.

Så idag har jag tänkt att jag inte ska göra någonting alls! Just nu ligger jag i soffan, i min pyjamas, under dubbeltäcket och med alla kuddar. Min plan är att jag ska ligga här idag och tycka synd om mig. Så Ni kan räkna med många blogginlägg idag....

Nu har jag ju väldigt stora problem med just det här att inte göra nått, sitta i soffan framför TV.n och slappa är inte min grej! Så jag tror inte det kommer bli lätt. Jag har redan börjat tänka på saker som är roligare än att ligga här... Jag kan diska, dammsuga (det behövs verkligen göras oxå), testa lite nytt smink, ha en lyxdag och prova nya hudprodukter och fixa håret snyggt (klippte mig igår), dra några slingor i håret.... Men som sagt, jag ska försöka att inte göra någonting alls!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: