Har bara sminkat mig än...
Publicerad:

Det går ganska bra att ligga i soffan idag. Än så länge har jag bara duschat, sminkat mig och käkat lunch. Nu ligger jag i soffan och käkar godis...

När det gäller sminkandet så drog det ut på tiden dock. Ville testa lite nya nyanser och färger. Tänkte att det är bra att pröva sig fram nu när jag har tid. För vem har tid att pröva nya färger innan man åker och jobbar. Blev dock ingen större skillnad från min "vanliga" sminkning....


Dagens make-up... Tyvärr är det himla svårt att få fram färgerna på ögonskuggerna på bilder... Men det jag testade var en ny lila ögonskugga...har även använt en svart skugga och både lila och silver glitter kring ögonen... Men det glittret syns ju inte alls här... jaja strunt samma...

Jag har börjat kolla upp några Make-up kurser i Stockholm. Vill ju gärna gå en kurs nån gång under året, då vi säljer make-up på salongen... Hoppas jag får råd med det i höst...

Ja, nu har jag suttit i soffan ett tag och kommit fram till att om jag diskar och dammsugar nu, då slipper jag göra det imorgon....och det betyder ju att jag kan slappa i soffan imorgon istället... :-) (Ja, jag blir rastlös av att inte göra något....)
    Taggar:


   lee

hejsan. hoppas allt är bra! jätte fin bild! jag tycker absolut att du ska prova en ny hår färg. tror att en riktigt mörk brun färg skulle passa dej! jag gick från blond till riktigt mörk och det blev riktigt bra..det blir riktigt snyggt till din ögon färg=)


2010-01-10 / 13:05:09
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: