Blondin eller brunett?
Publicerad:

Hela hösten och vintern har jag funderat på om jag ska göra något åt min hårfärg... Jag är himla sugen på att bli brunett! Jag har flera kunder som varit blondin, men nu är brunetter och det är skitsnyggt! Och kolla bara på alla kändistjejer som en gång var blondin men nu är brunett. Charlotte Perelli, Carolina gynning, Britney... ja, det finns många exempel på blondiner som passar skitbra i mörkt hår...

Jag har ju provat på att vara brunett vid olika tillfällen, men har verkligen inte trivts i det. Usch, jag har verkligen känt mig grå och tråkig som brunett... 2006 då jag senast var brunett sa jag till mig själv att jag ALDRIG ska bli brunett igen... Men det har nu gått 4 år och jag har ju förändrats... Nu har jag ju himla mycket längre hår än för 4 år sedan... och om jag ska färga det mörkt igen, så ska jag färga det riktigt mörkt, inte ljusbrunt som jag haft tidigare...


Bild från 2003 (tror jag). Har dock några blonda slingor här....


Julen 2005... Tråkig, blek och inte snygg i håret...



Filmmaskerad... Trist och tråkig brunett eller jag ser ju gråhårig ut.... År 2006


Hemsk bild! Bedrövligt ful hårfärg... Våren 2006

Ja, som Ni ser så passar jag inte särskilt bra som brunett... Men jag kanske ska ge brunt en chans till, då hos en frisör och en färg som är rikgit mörk.... Ska jag våga... Hmm... Trivs ju ganska bra som blondin


Augusti 2009. Blondin!

Hmm... jag måste nog ta en funderare. Men just nu tänker jag iallafall gå och blondera min utväxt! :-)



    Taggar:


   Matilda

Jag tycker absolut du ska våga! Jag tror du skulle passa jättebra i mörkbrunt hår!


2010-01-08 / 10:32:06
Blogg: http://matildarodin.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: