1 år gamla bilder!
Publicerad:

Imorgon, den 31/1, är det prick 1 år sedan vi var på Julia och Samuels bröllop. Jag har aldrig lagt ut några bilder från det bröllopet av en anledning.... Jag har aldrig haft några bilder. Det togs himla många bilder på bröllopet. Bland annat fick vi som var brudfölje ta riktiga Ateljebilder.

Men för två veckor sedan fick jag Alla bilder från bröllopet. Äntligen! Så nu, 1 år senare, tänker jag lägga ut bilder från bröllopet.


Boas & Jag


Den enda "Pussbilden" som någonsin tagits på Boas & Mig :-)


Knasbild på brudparet och hela brudföljet! :-)


Brudparet skär upp den godaste tårta jag någonsin ätit!


Japp, det var jag som lyckades fånga brudbuketten när den kastades :-)

Ja, det var några bilder från bröllopet.

Nu ska jag iväg och jobba... (på en lördag, konstigt nog)
    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: