Söndag 28/2
Publicerad:

Sista dagen på månaden. Det betyder att jag borde sitta med bokföringen idag. Har äntligen skaffat ett bokföringsprogram, så jag borde verkligen sitta och bokföra så jag får in alla siffror i datorn istället... men jag har ingen motivation till det så jag kommer nog skjuta på det i några dagar...

Boas ska vara i sin lokal och fixa idag och jag är hellre där och hjälper honom i lokalen.

Igår var ju Ulrika och jag på tjejkväll. Hela kvällen satt jag och gjorde en konstnagel på tjejerna som va där. Hoppas att tjejerna börjar ringa och bokar in tider nästa vecka...

Hann tyvärr inte se hela mello igår. Missade Sibels låt helt, lyssnade på några låtar på radion och såg de 3 sista låtarna på TV. Helt rätt att Anna Bergendal och Peter Jöback gick vidare! Jag brukar inte gilla ballader i schlager... men när jag hörde Annas låt i radion igår, fick jag rysningar. Vilken fantastisk låt! Och vilken röst... Jag tror att hennes låt skulle klara sig väldigt bra i Eurovision oxå, trots att det är en ballad. Se bara på Islands låt från förra året -en vanlig ointressant ballad som gick hur bra som helst i Eurovision. Jag håller nog på Anna i finalen!

Nu: Frukost!

    Taggar:


   Jessica

Håller med, Annas låt var helt magisk!!


2010-02-28 / 14:44:04
Blogg: http://sidenmark.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: