Kan inte sova...
Publicerad:

och allt beror på det jag skrev i det tidigare inlägget... Klockan är just nu 01.12 och jag är skiittrött, men kan inte sova för jag känner mig lite ledsen.... Jag ligger här och tycker synd om mig själv... Boas sover, men jag kan inte. Som jag skrev tidigare så har jag känt mig sjukt rastlös och ensam idag... och nu ligger jag och tänker tillbaka på tiden när jag bodde i Sthlm, då kände jag mig aldrig ensammen. Det hände alltid saker där och det fanns alltid någon att ringa, som ville hitta på något... ta en fika, åka på Ikea och Heron City, shoppa, gå i Gamla Stan, gå på bio, fördriva tid i Kista gallerian... Varför är det inte så längre? Har jag själv satt mig i denna situation? Eller är jag bara tråkig att umgås med?

Nu umgås jag mest med Boas. Ibland träffar jag några kompisar och fikar och käka lunch, men det är verkligen inte ofta, tyvärr. På helgerna är Boas och jag oftast med Boas syskon, vilket alltid är trevligt! Men sån här dagar... en vanlig torsdag när jag är ledig och Boas är borta... då känner jag mig väldigt ensammen...

Jag saknar vänner jag kan ringa till och bara hänga med sån här dagar... och min familj... hade jag bott närmare mina föräldrar och systrar skulle jag ju kunna fördriva tiden hemma hos dom... men nu har jag 50 mil hem till dom och det är lite svårt att hänga hos dem en torsdag eftermiddag...

Men det är väl så här det blir när man flyttar från stad till stad... man flyttar ifrån sina vänner och det är svårt att hitta nya...

Hoppas morgondagen blir roligare! Då är jag ledig och Boas har inga planer så då kan iallafall vi hitta på något! Vad skulle jag göra utan dig, min älskling?!

Klockan har blivit 01.42 så jag ska försöka sova nu!

    Taggar:


   Therese

Men! Du skulle ha ringt mig, hade en lång lucka mitt på dagen. Du vet att jag alltid hittar på något när jag är ledig för jag har brist på socialt umgänge jag med. Vi får se till att bli varandras bästa kompisar och kunna ringa till varandra jämt när vi känner så där. Hoppas att din dag blir bättre idag. Många kramar från mig!!!


2010-02-05 / 08:03:40
Blogg: http://theresebeautynails.blogspot.com





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: