Låååångfredag...
Publicerad:

Ja, jag tror att denna fredagkväll kommer bli låång, väldigt lååång... Boas har åkt till jobbet och jag sitter ensam i soffan, inkurad i massa kläder, mössa, tjocksockar, filt och med en jobbig huvudvärk... Sjuk? Jag? Näää, aldrig! bara lite frusen (hoppas jag)

Jag måste göra middag, men har ingen lust. Jag har tänkt sitta vid datorn och leka med bilder men har ingen ork. Jag har tänkt slå in julklappar men har ingen energi till det... Det blir nog att sitta kvar här och slöa... Kanske titta på "Julstrul med Staffan och Bengt", visst kommer Ni ihåg den julkalenderna från 1984?!
    Taggar:


   Jenny Andersson,Skellefteå

Den julkalendern var ju hur bra som helst. Den skulle man ju se igen


2010-12-03 / 20:24:29
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: