Kanske inte den bästa fredagen...
Publicerad:

Ja, vilken dag det har varit... Jobbig som bara den!

Det började egentligen redan igår. Huvudvärk och irretation hela kvällen. Somnade efter kl. 3.00 inatt och klev upp kl. 8.00 imorse...

En kund glömde sin tid och jag fick chans att hämta mitt paket som legat och väntat på posten i flera dagar. Efter lunch kom kunden som kunde ha fått de absolut finaste naglarna jag någonsin gjort... Det började såååå bra och de blev sååå fina tills det var dax att fästa dekorationerna.... Kunden valde de helt nya dekorationerna som jag precis hade hämtat på posten och hon ville ha de urläckra dekorationerna på alla 10 naglar! Detta skulle blivit supersnyggt om dekorationerna skulle ha varit bra och fäst på naglarna... TYVÄRR, gjorde de inte det, hur jag än kämpade  med att få fast dem. Efter 45 minuter och 10 lager med gelé satt de iallfall fast på naglarna och den stackars kunden fick gå hem... Men för första gången någonsin sa jag till kunden att hon MÅSTE ringa mig nästa vecka så jag får fila om hennes naglar och sätta fast nya dekorationer. För vem vill egentligen ha 10 geléklumpar på fingrarna?! Dessa små, helt värdelösa, dekorationer förstörde min fredageftermiddag och förmodligen min kunds eftermiddag oxå... och säkert för kunden efter, som fick sitta och vänta i 25 minuter på sin tur... HATA DÅLIGA DEKORATIONER!

Men nu är jag hemma och min plan är att jag ska baka Min farmors Mazariner ikväll... vi får se om jag har tålamod till det....
    Taggar:


   Erika Olsson

Näemen inte kul varken för dig eller kunden, men nu blev man ju inte mindre nyfiken att se naglarna kan du inte lägga ut dom??? Bättre lycka nästa gång! Kran


2010-12-11 / 00:20:47
Blogg:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: