Julbordet 2010!
Publicerad:

Igår var jag på årets första julbord. För er som har missat det, så ÄLSKAR jag julmat och brukar alltid föräta mig på julbord (vilket jag även gjorde denna gång). Sill, strömming och lax i mängder blev det igår. Efter flera tallrikar med julmat så var det dax för efterrätt. Inser snabbt att efterrättstallrikarna var på tok för små! Så jag tar förståss en vanlig middagstallrik som jag fyller med efterrätter, något som de andra tyckte var mycket roligt. Men sån är jag. Inte räcker någon fjuttig liten tallrik till mig inte!


Min efterrättstallrik. Passade även på att plocka för mig lite mer varmrätter (när vi egentligen hade ätit klart)

Tur att det finns samarin, det är min räddning efter ett gott julbord!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: