Home Alone!
Publicerad:

Mamma och pappa åkte precis och jobbade och Caroline har åkt in till SUndsvall. Så nu är jag ensam hela eftermiddagen. Lugn och skön dag med andra ord!

Hittils har jag hunnit göra en laxkrans och två olika sillröror. Nu är det dax att göra en Matjessiltårta och sedan ska jag klä granen och lägga dit alla klappar. Pyssla och julstöka i lugn och ro är så skönt. Jag lyckades t.o.m få igång mamma och pappas nya hemmabiosystem, så nu dunkar julmusiken i bakgrunden oxå! Ingen julstress här inte, bara njuter av denna "dagen före dopparedagen"!

*Jingle Bells, Jingle bells.... Jingle all the way...* (Dansar och sjunger som en galning, och känner mig lite som Kevin i "Ensam hemma" :-)

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: