Hemma i Fränsta!
Publicerad:

Måndag och tisdag denna veckan har varit två riktigt jobbiga dagar. Jag har jobbat ca 13 timmar varje dag och på kvällarna har jag varit helt slut, jag har dessutom drabbats av en jobbig förkylning.

Onsdagmorgon började inte heller så bra. Fick panik kl. 7.00 på morgonen då det inte gick att föra över julmusik till min iPod, jag glömde mitt resegodis och resemat i Boas bil och när jag kom till busstation så gick det inga bussar till Sundsvall på hela dagen (jag hade inte kollat busstiderna då de ALLTID ha gått samma tid). I panik ringde jag syster Marie som kollade nätet och kom fram till att jag måste först ta en buss till Umeå, vänta där i nästan två timmar och sedan ta en buss till Sundsvall...

Men kl. 20.00 igår kväll anlände jag äntligen till Fränsta. Jag har sovit gott inatt och nu på morgonen har jag ätit en god julskinkemacka samtidigt som jag känt julgransdoften sprida sig i här hemma. Idag blir det julklappsinslagning, klä granen och göra olika sillröror. Det blir en mysig dag!

Nu: åka till ICA och handla i kylan. -28 grader i Fränsta idag!

    Taggar:





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: