göraingenting.nu
Publicerad:

Åhhhh, vilken dag.... Jag känner mig så trött, sliten och orklös så jag kan börja gråta... Dagen har varit lååång och himla jobbig.

Kortfattat: Var på julbord igårkväll och jag åt på tok för mycket. Somnade vid 1.00 och vaknade av snöplogen kl 3.00. Kändes som om magen skulle explodera och illamåendet ökade... Låg vaken till 4.00... galet ont i magen..... Klockan blev 5.00, fortfarande vaken... Vid 6.00 mådde jag fortfarande lika dåligt och hade inte sovit en blund... Klev upp kl. 6.45, knaprade i mig några Samarin, drack lite vatten och promenerade iväg, med värsta magontet, till jobbet... Måste skotta mig in till salongen, då det är 30cm snö nerför hela trappan. 

Efter 1 timmes arbete gick det en "propp", blev strömlös. Bytte till en ny (den sista) och fortsätter jobba. Några minuter senare går samma propp igen. PANIK! Har inga nya. Älsklingen Boas löser dock problemet... Blev 30 minuter försenad med första kunden, men lyckas jobba ikapp. Hinner ej äta lunch, mår fortfarande dåligt!

Äter några pepparkakor till lunch, vid kl. 15.00. Vid 16.00 ramlar tröttheten över mig, helt slut. Jobbar över till kl. 18.00 p.gr.a lagning på en kund. Beställer en pizza på vägen hem. Kommer hem 18.30.

Nu sitter jag här i soffan och känner mig helt utslagen. Disken svämmar över i köket, posten ligger utspridd överallt och öppnade julklappar från kunder täcker vardagsrummsgolvet... Jag känner mig död! Har ätit en halv pizza. Nu blir det slapp i soffan resten av kvällen. Boas jobbar.
    Taggar:


   Laramore ^^

Fy sjutton vilken söt header! :D


2010-12-17 / 20:19:04
Blogg: http://laramore.blogg.se/





 Namn:
  Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: